Recenze na SC z Hollywood Crush

Úžasná Michelle pro nás přeložila recenzi na Secret circle, kterou objevila na Hollywood Crush.

Po mnoha spekulacích a ještě více očekáváních CW konečně předvedlo trailer a promo klip nového projektu Kevina Williamsona „The Secret Circle“ a my jsme nemohli být VÍCE nadšení.

Trailer k seriálu, jež se bude soustředit na tajný coven čarodějnic, nám toho příliš moc neprozradil oproti pilotu, který nám poskytuje náhled na vzhled a dojem show. Zaprvé, vidíme hodně záběrů ohně (jako opravdu HODNĚ) a nějaké magické (doslova) scén mezi Britt Robertson a snovou co-star Thomasem Dekkerem. Trailer rovněž ukazuje, že zde budou síly dobra a zla a poskytuje rychlý náhled na každou z hlavních postav v akci.

Celou recenzi najdete v pokračování a anglicky si jí můžete přečíst zde.

Naopak jsou zde dva klipy, které nám dávají mnohem více informací. V prvním klipu, „Done (Hotovo)“, Cassie (Britt) vstoupí do děsivě vypadající místnosti, kde skupina čarodějnic a čarodějů (jak předpokládáme) ji řeknou, že je čarodějnice. Ve druhém klipu se Cassie a Adam napojí vzájemně na energetický kanál a přimějí kapky vody vznášet se (hmm… co nám to připomíná?!).

Zatímco zde nepobíhají žádní upíři či vlkodlaci (alespoň zatím ne!), nemohli jsme si nevšimnout podobnosti mezi „The Secret Circle“ a „Vampire Diaries“. Kouzla, například. V klipu s názvem „Water (Voda)“ se Cassie a Adam jen drží za ruce a tiše říkají kouzlo, stejně jako jsme to viděli dělat Bonnie (Katerina Graham) nesčetněkrát. Některé ze záběrů z traileru, jako ten, kde lidé byli schoulení v lese poblíž ohně, také připomínali různé klipy „TVD“. Víme, že není spravedlivé srovnávat seriály už teď (přezevšechno „Secret Circle“ NENÍ „TVD: Part 2“), ale jakákoli podobnost s „TVD“ je dobrou věci. Koneckonců je to tak trochu nejlepší show tohoto druhu.

Každopádně, jako by to už nebylo dost vzrušující během jednoho dne, v CW také oznámili, že se „Secret Circle“ bude vysílat ve čtvrtek v noci po „Vampire Diaries“.

Co si myslíte o nových promech „Secret Circle“? Budete se na podzim dívat?

This entry was posted in . Bookmark: permalink.